• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer
Van Meenen CallstoriesVan Meenen Callstories

Van Meenen Callstories

  • Home
  • De Belactivist®
    • Janneke in de media
  • Diensten
    • Diensten
    • Andere diensten
  • Bel-angst
    • Over ‘bellen’ in de media
  • Downloads
    • 17 tips voor een positive mindset.
    • 17 tips ‘Goed Zakelijk Bellen’.
    • E-book Met Goed Zakelijk Bellen meer omzet.
    • Belscript voorbeelden
  • Blog
  • E-learning Bellen kun je leren
  • Contact

Hoe ik je kan helpen meer omzet te realiseren met goed zakelijk bellen.

Inbound

voor klantenservice en binnendienst speelt ook de telefoon een belangrijke rol. Met een goede voorbereiding kan er effectiever, efficiënter en met veel meer plezier worden gewerkt. Ik maak een training op maat.

Van Meenen Callstories
Gastles

De gemiddelde schermtijd is 5,5 uur per dag waarvan 2,5 uur mobiel. Maar bellen… dat is voor velen awkward. Vooral bij jongeren. Ik kom vertellen wat de gevolgen zijn en de oplossing is.

Businessclub

Hoeveel omzet laat jij liggen omdat offertes en leads niet worden nagebeld en klanten niet goed te woord worden gestaan? Bellen kan je leren. Ik kom hierover graag een presentatie geven.

Keynotespreker

Bel-angst is een groot sociaal economisch probleem. Tijdens mijn presentatie geef ik een beeld van de markt en de gevolgen van bel-angst en een slecht bel-beleid voor het bedrijfsleven.


Bellen kun je leren!

Klaar voor meer omzet?

Neem contact op

Meest gelezen blogs

Van Meenen Callstories

Bellen is de rode draad in jouw onderneming.

Van Meenen Callstories

Goed bellen moet je toch echt serieus nemen.

Van Meenen Callstories

Veel gebruikte excuses om niet te hoeven bellen.

Contactgegevens

in**@*******en.nl
010-2840838
Rembrandtsingel 1
2902 GR
Capelle aan den IJssel

Producten
  • Advies
  • Training
  • Coaching
  • Workshop
Neem contact op
Contact


  • LinkedIn
  • Instagram

© 2025 Janneke van Meenen · Realisatie Zin In Webdesign