Met de juiste discipline en spirit meer omzet!
De verkoopresultaten van jouw bedrijf zijn cruciaal voor je bestaansrecht. Verkopen is een vak apart. Zeker als het gaat om bellen. Want om meer omzet te genereren zijn telefonische verkoopgesprekken cruciaal. Denk naast de accountmanagers ook aan de telefonist(e), customer service en de binnendienst.
Door iedereen die telefonisch contact heeft met klanten en prospects te coachen, realiseer je meer omzet. Als expert in telefonische verkoop help ik je je doelen te halen.
Met de juiste discipline en spirit betere verkoopresultaten
Je kunt wel investeren in het genereren van leads en het verbeteren van je verkoopresultaten, maar uiteindelijk moet je het ook doen! … Bellen.
Voor succesvolle telefonische verkoop is discipline, een positive mindset en support nodig. Dat realiseer je door coaching in het voeren van telefonische verkoopgesprekken.
In beginsel geeft de salesmanager invulling aan die begeleiding. Ook collega’s kunnen elkaar coachen. Beide zijn echter niet ideaal door drukke agenda’s, de hiërarchische of onderlinge verhoudingen en het gemis van de juiste kennis en ervaring in coaching.
Je kunt ook kiezen voor een externe coach. Externe salescoaching heeft het voordeel dat je geen last hebt van ingewikkelde onderlinge verhoudingen. Bovendien wordt er vanuit objectiviteit meer out of the box gekeken naar de telefonische verkoop binnen je organisatie.
Abonneer je op mijn online coachingstraject in telefonische verkoop:
✔ Een-op-een aandacht en onderling sparren;
✔ Op maat;
✔ Doelgericht en met behoud van eigen verantwoordelijkheid;
✔ Afspraken in onderling overleg;
✔ Bespreking cases;
✔ Maken/doornemen/aanpassen van de belprotocollen;
✔ Tips en tricks in telefonische verkoopgesprekken voeren;
✔ Inspiratie en motivatie;
✔ Snel stijgende verkoopresultaten.
De coaching bestaat uit een wekelijks overleg van 1 uur per persoon.
Dat kan al vanaf een traject van slechts 5 weken.
Prijs: vanaf € 500,- voor 5 wekelijkse online sessies van 1 uur.
Dit coachingstraject in telefonische acquisitie wordt nog verder op maat gemaakt op basis van de resultaten uit de adviesfase en de training zakelijk bellen.