• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer
Van Meenen CallstoriesVan Meenen Callstories

Van Meenen Callstories

  • Home
  • De Belactivist®
    • Janneke in de media
  • Diensten
    • Diensten
    • Andere diensten
  • Bel-angst
    • Over ‘bellen’ in de media
  • Downloads
    • 17 tips voor een positive mindset.
    • 17 tips ‘Goed Zakelijk Bellen’.
    • E-book Met Goed Zakelijk Bellen meer omzet.
    • Belscript voorbeelden
  • Blog
  • E-learning ‘Met goed bellen meer omzet’
  • Contact
Van Meenen Callstories

Over ‘bellen’ in de media

Trillende handen voor een telefoontje: ‘Als je niet oefent wordt het alleen maar erger’

31 januari 2025
Lees verderTrillende handen voor een telefoontje: ‘Als je niet oefent wordt het alleen maar erger’

Mij niet bellen: zo helpen Nudrat en Kaylin journalistiekstudenten van hun belangst af.

8 november 2024
Lees verderMij niet bellen: zo helpen Nudrat en Kaylin journalistiekstudenten van hun belangst af.

Zo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXam

16 oktober 2023
Lees verderZo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXam

Verzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com)

16 oktober 2023
Lees verderVerzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com)

De ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarkt

6 oktober 2023
Lees verderDe ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarkt

Jongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomt

8 september 2023
Lees verderJongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomt

Zijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice?

8 september 2023
Lees verderZijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice?

Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt

8 september 2023
Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt

Steeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven?

8 september 2023
Lees verderSteeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven?

En nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3)

8 september 2023
Lees verderEn nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3)

In vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunen

8 september 2023
Lees verderIn vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunen

Veel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakken

8 september 2023
Lees verderVeel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakken

Balans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontact

8 september 2023
Lees verderBalans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontact

Help! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s?

8 september 2023
Lees verderHelp! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s?

Geef betere feedback dankzij reflectief luisteren

8 september 2023
Lees verderGeef betere feedback dankzij reflectief luisteren

Smartphone is boosdoener voor ons concentratievermogen

8 september 2023
Lees verderSmartphone is boosdoener voor ons concentratievermogen

Verliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten?

8 september 2023
Lees verderVerliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten?

Waarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’

4 september 2023
Lees verderWaarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’

Stoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.com

5 juni 2023
Lees verderStoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.com

Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt

5 juni 2023
Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt

34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruik

19 mei 2023
Lees verder34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruik

De strijd aan met telefoonangst

16 mei 2023
Lees verderDe strijd aan met telefoonangst
Van Meenen Callstories

Hallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellen

16 mei 2023
Lees verderHallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellen

Je weet niet wat je mist, tot je het hebt

15 april 2023
Lees verderJe weet niet wat je mist, tot je het hebt
Van Meenen Callstories

Jongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af.

4 februari 2023
Lees verderJongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af.

Deze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’

27 januari 2023
Lees verderDeze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’

Advies

Training

E-learning

Coaching

Contactgegevens

in**@*******en.nl
010-2840838
Rembrandtsingel 1
2902 GR
Capelle aan den IJssel

Producten
  • Advies
  • Training
  • Coaching
  • Workshop
Neem contact op
Contact


  • LinkedIn
  • Instagram

© 2025 Janneke van Meenen · Realisatie Zin In Webdesign