Zo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXam 16 oktober 2023Lees verderZo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXamVerzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com) 16 oktober 2023Lees verderVerzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com)De ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarkt 6 oktober 2023Lees verderDe ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarktJongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomt 8 september 2023Lees verderJongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomtZijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice? 8 september 2023Lees verderZijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice?Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt 8 september 2023Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurtSteeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven? 8 september 2023Lees verderSteeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven?En nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3) 8 september 2023Lees verderEn nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3)In vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunen 8 september 2023Lees verderIn vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunenVeel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakken 8 september 2023Lees verderVeel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakkenBalans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontact 8 september 2023Lees verderBalans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontactHelp! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s? 8 september 2023Lees verderHelp! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s?Geef betere feedback dankzij reflectief luisteren 8 september 2023Lees verderGeef betere feedback dankzij reflectief luisterenSmartphone is boosdoener voor ons concentratievermogen 8 september 2023Lees verderSmartphone is boosdoener voor ons concentratievermogenVerliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten? 8 september 2023Lees verderVerliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten?Waarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’ 4 september 2023Lees verderWaarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’Stoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.com 5 juni 2023Lees verderStoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.comZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt 5 juni 2023Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruik 19 mei 2023Lees verder34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruikDe strijd aan met telefoonangst 16 mei 2023Lees verderDe strijd aan met telefoonangstHallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellen 16 mei 2023Lees verderHallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellenJe weet niet wat je mist, tot je het hebt 15 april 2023Lees verderJe weet niet wat je mist, tot je het hebtJongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af. 4 februari 2023Lees verderJongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af.Deze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’ 27 januari 2023Lees verderDeze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’
Zo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXam 16 oktober 2023Lees verderZo krijg je balans tussen digitalisering en menselijkheid | huXam
Verzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com) 16 oktober 2023Lees verderVerzuim in cijfers – Trendrapport juni 2023 (h5mag.com)
De ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarkt 6 oktober 2023Lees verderDe ‘verwende sneeuwvlokjes’ van Generatie Z zoeken hun weg op de arbeidsmarkt
Jongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomt 8 september 2023Lees verderJongeren vinden dat een punt gebruiken in berichten agressief overkomt
Zijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice? 8 september 2023Lees verderZijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice?
Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt 8 september 2023Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt
Steeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven? 8 september 2023Lees verderSteeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven?
En nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3) 8 september 2023Lees verderEn nou is het afgelopen met telefoons in de klas | De Avondshow met Arjen Lubach (S3)
In vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunen 8 september 2023Lees verderIn vijf stappen verantwoord smartphonegebruik ondersteunen
Veel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakken 8 september 2023Lees verderVeel bedrijven nog steeds niet in staat om hoge werkdruk aan te pakken
Balans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontact 8 september 2023Lees verderBalans tussen digitalisering en menselijkheid: 4 sleutels tot echt klantcontact
Help! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s? 8 september 2023Lees verderHelp! Moet ik nou chatten, mailen, bellen of appen met collega’s?
Geef betere feedback dankzij reflectief luisteren 8 september 2023Lees verderGeef betere feedback dankzij reflectief luisteren
Smartphone is boosdoener voor ons concentratievermogen 8 september 2023Lees verderSmartphone is boosdoener voor ons concentratievermogen
Verliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten? 8 september 2023Lees verderVerliezen we onze concentratie in tijden van pushberichten?
Waarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’ 4 september 2023Lees verderWaarom ‘work hard, play hard’ vervangen moet worden door ‘work hard, recharge’
Stoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.com 5 juni 2023Lees verderStoorgedrag op kantoor: ‘Alleen storen als het dringend is!’ | Tijdwinst.com
Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt 5 juni 2023Lees verderZeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt
34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruik 19 mei 2023Lees verder34 suggesties voor beschaafd smartphonegebruik
Hallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellen 16 mei 2023Lees verderHallo, ik ben Peter, 47 jaar, en ik durf dus niet te bellen
Je weet niet wat je mist, tot je het hebt 15 april 2023Lees verderJe weet niet wat je mist, tot je het hebt
Jongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af. 4 februari 2023Lees verderJongeren vinden bellen doodeng: deze school helpt ze van hun angst af.
Deze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’ 27 januari 2023Lees verderDeze les moet studenten van bel-angst afhelpen: ‘Ze appen liever’