Handboek voor een sterk belscript, in 20 stappen weg met die bel-angst.
Dit boek is voor iedereen die nieuwe klanten werft en koude en/of warme telefonische acquisitie moeilijk vindt of bel-angst heeft. Ik heb meer dan 400 B2B telemarketingcampagnes georganiseerd en geloof me: het succes van koud of warm bellen staat of valt met een uitstekende voorbereiding en het maken van een belscript. Deze dient als rode draad en houvast in je gesprekken. Al mijn ervaring vind je terug in het boek. Daarnaast liet ik mij inspireren door talloze online publicaties.
Ik breng hiermee de praktijk in theorie in plaats van andersom. Doorloop alle 20 stappen en jij kunt een effectief en handzaam belscript maken. Jij bent tot de tanden gewapend voor dat eerste belletje, de lift off. En alle koude en warme belletjes daarna.
Het boek heet DE COUNTDOWN, omdat je vanaf het gewenste resultaat terugwerkt om je belscript tot in de puntjes in orde te krijgen. En zo succesvol je telefonische acquisitie te plegen … en daar lol in te krijgen!
Het is beschikbaar als e-book en boek (hard cover).
Het belang van een goed belscript.
Een doeltreffen
Je hebt houvast en gaat elk telefoongesprek met zelfvertrouwen in.
Daardoor wordt het een stuk makkelijker om je doelgroep te benaderen.
Het bereidt je voor op wat er kan gebeuren tijdens het gesprek, waardoor je nooit met een mond vol tanden staat.
Je weet op welk moment je wat moet zeggen om je kans op succes te vergroten.
Kortom, je belangst verdwijnt en je zal meer omzet realiseren.
DE COUNTDOWN helpt!
Bij het maken van een belscript voor bijvoorbeeld een doelgroepanalyse, screening van je bestand met potentiële klanten van een mailing, het vullen van de sales funnel of het krijgen van afspraken. Dus bij koud én warm bellen.
Met allerlei behulpzame tips, tricks en modellen.
En gespreksvoorbeelden die je ideeën geven voor jouw gesprekken.
Met een voorbeeld van een lay-out en een werkschema om een ijzersterk belscript te maken.
Wat weet je na het lezen van het boek?
Dat een telemarketingcampagne en daarmee het belscript een onmisbaar en effectief onderdeel zijn van het marketing- en verkoopproces.
Je denkt bewust na over allerlei factoren zoals doelgroep, waardepropositie, USP’s, painlist, adressen, contactpersonen, hoe je begint en meer.
Als het belscript eenmaal staat, wordt het bellen succesvoller, want je komt beslagen ten ijs.
Kortom, je belangst of aversie tegen bellen maakt plaats voor plezier in bellen.
Bestellen is heel eenvoudig
De e-bookversie van het boek is € 15,00. De gedrukte versie, hard copy, is € 22,50 (inclusief € 4,80 verzendkosten). De bestelknop vind je bovenaan de pagina.
Je ontvangt 128 pagina's boordevol tips, tricks, een werkschema, begrippenlijst en een format van een belscript..
Er is een coachingsprogramma als je hulp nodig hebt bij het maken van het belscript en het voeren van telefonische acquisitie. Heb je interesse neem dan contact op.
Ook is er een trainingsprogramma voor customer service en/of binnendienst om telefonisch koude en warme leads te genereren. Heb je interesse neem dan contact op.