Index Zakelijk Bellen Stap 1 van 19 5% Bepaal jouw Index Zakelijk Bellen. Beantwoord de 16 meerkeuze vragen en ontvang mijn e-book ‘Met goed bellen meer omzet’. De index geeft een indicatie van de status van het zakelijk bellen in jouw bedrijf. De maximum score van 100 betekent dat er op alle modules op het gebied van zakelijk bellen optimaal gescoord wordt en alles op dit gebied dus goed geregeld is. We hebben vragen gesteld over de volgende modules: beleid, uitvoering, vaardigheid en marketing/verkoop. Is jouw score lager dan 100 dan zijn er in jouw bedrijf verbeterpunten op het gebied van goed zakelijk bellen. Alle antwoorden hebben een waarde dus het is belangrijk dat je ze allemaal beantwoord (duurt ongeveer 2 minuten). Na afronding ontvang je in jouw mailbox jouw Index Zakelijk Bellen. Dat is een cijfer met een korte toelichting (kijk ook in je spambox). Als je dat wilt, kun je een verdere uitwerking van de index per module in de vorm van enkele diagrammen met conclusie en aanbeveling ontvangen. Als dank voor jouw deelname kun je heel eenvoudig via een link direct het e-book ‘Met goed bellen meer omzet’ downloaden. Veel succes. 1. Wij zijn ons bewust van het belang van goed zakelijk bellen.. Waar Niet waar Weet ik niet 2. Welk cijfer geef jij jouw bedrijf voor telefonische bereikbaarheid? 1 = slecht en 5 = heel goed. 1 2 3 4 5 3. Bij ons worden afspraken gemaakt over hoe aan de telefoon om te gaan met b.v. calamiteiten, klachten en vragen. Altijd Soms Vaak Weet ik niet Nooit 4. Welk cijfer geef jij jouw bedrijf voor het zakelijk bellen? 1 = slecht en 5 = heel goed 1 2 3 4 5 5. Wij bellen onze offertes na. Altijd Vaak Soms Nooit Weet ik niet 6. Om onze salesfunnel te vullen, doen wij ook aan KOUD bellen. Doorlopend Vaak Soms (ad hoc) Nooit Weet ik niet 7. Wij bellen onze on- en offline leads na. Altijd Vaak Soms Nooit Weet ik niet 8. Wij gebruiken voor de inkomende telefoontjes een keuzemenu. Waar Niet waar 9. Wij werken met belscripts en/of protocollen. Altijd Vaak Soms Nooit Weet ik niet 10. Medewerkers appen en e-mailen liever dan dat ze bellen met (potentiële) klanten. Allemaal De meesten Sommigen Niemand Niet dat ik weet 11. Er zijn medewerkers met bel-angst en/of gebrek aan belvaardigheid. Allemaal De meesten Sommigen Niemand Niet dat ik weet Weet ik niet 12. Medewerkers die contact hebben met leads, prospects en/of klanten krijgen telefoontraining. Waar Niet waar Weet ik niet 13. Wat is waar? Wij gaan ervan uit dat onze leads zelf bellen bij interesse. Wij bellen onze leads proactief. 14. Bellen is een belangrijk instrument voor het werven van klanten. Waar Niet waar 15. Ik investeer in mijn belteam Waar Niet waar 16. Bellen is een onderdeel van onze marketing mix. Waar Niet waar Aantal mensen in het bedrijf die contact heeft met klanten en/of leads(Vereist) 1 2 tot en met 5 6 tot en met 10 Meer dan 10 De antwoorden van alle vragen zullen worden samengevat in een cijfer. Het maximum dat je kunt halen is 100. Wil je jouw cijfer weten, vul dan hieronder naam en mailadres in. Als je wilt ook je telefoonnummer zodat ik je kan bellen voor een specifieke toelichting. Groeten, JannekeIk wil de resultaten van de test via e-mail ontvangen(Vereist) Ja Nee Je naam(Vereist) Voornaam Achternaam E-mailadres(Vereist) Bel me om de resultaten door te nemen(Vereist) Ja Nee TelefoonnummerSectie-einde