Leer effectief en zelfverzekerd Bellen!
Wil je als ondernemer meer groeikansen benutten? Dan is telefonische acquisitie essentieel voor jouw toekomstbestendigheid en groeipotentieel. Voor veel mensen is ‘de telefoon pakken’ een hele uitdaging. En dat is jammer. Het zorgt ervoor dat kostbare tijd verloren gaat aan het zoeken van uitvluchten of minder snelle zakelijke communicatie als eindeloos heen-en-weer mailen en wachten op een antwoord.
- Heb je stiekem of minder stiekem belangst en belemmert dit je zakelijke of persoonlijke groei?
- Gaat er veel van je kostbare tijd verloren met e-mailen en het wachten op een antwoord?
- Wil je leren hoe je zelfverzekerd zakelijk kunt bellen mét resultaat en zonder stress?
- Wil je leren hoe je van ‘bellen’ een vriend maakt in plaats van een vijand?
Wanneer je een of meerdere punten met ‘ja’ kon beantwoorden dan is een telefonische acquisitie training iets voor jou
Met onze Telefonische Acquisitie Training, helpen we je niet alleen om routine te krijgen in telefonische acquisitie, maar ook om er meer plezier in te vinden. Ontdek de efficiënte én effectieve manier van zakelijk bellen die we je kunnen leren!
Voordelen van de Callstories Telefonische Acquisitie Training
Door deel te nemen aan onze Telefonische Acquisitie training vergroot je je vertrouwen en ontwikkel je waardevolle vaardigheden die essentieel zijn voor succesvolle telefoongesprekken. Leer effectieve communicatietechnieken, krijg inzicht in klantbehoeften en leer hoe je deze tijdens je gesprekken kunt overbrengen.
Je overwint belangst. Heb je last van belangst en stel je daarom telefonische acquisitie uit? Tijdens de training krijg je handvatten aangereikt om deze vervelende angst te overwinnen. Veel mensen vinden bellen eng en intimiderend, maar met de tips die wij aanreiken en door te oefenen, kun jij je telefoonangst verminderen. Ook jij kunt met zelfvertrouwen de telefoon oppakken!
Verhoog je conversie en omzet. Veel bedrijven behalen niet de omzet die ze zouden kunnen halen als ze betere of vaker zakelijke telefoongesprekken voeren. Tijdens de telefonische acquisitie training leert je doelgerichte gesprekken te voeren, effectieve vragen te stellen en de behoeften van potentiële klanten te identificeren. Met de juiste aanpak vergroot je de kans op positieve reacties en conversies, waardoor je je verkoopresultaten aanzienlijk kunt verbeteren.
Ontwikkel duurzame klant- en zakenrelaties: Telefonische acquisitie draait niet alleen om het binnenhalen van nieuwe klanten, maar ook om het opbouwen van duurzame klantrelaties. Tijdens onze belworkshops en beltrainingen leer je hoe je een persoonlijke en empathische benadering kunt gebruiken om vertrouwen op te bouwen en klanten te binden. Dit stelt je in staat om langetermijnrelaties met je klanten op te bouwen, waardoor je niet alleen directe verkopen genereert, maar ook herhaalde aankopen en goede reviews binnenhaalt.
Al overtuigd om deel te nemen aan onze Callstories Telefonische Acquisitie Training? De trainingen zijn geschikt voor zelfstandige ondernemers, ZZP, maar ook voor medewerkers van organisaties.
Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of meld je direct aan!
“Van Meenen Callstories is ontstaan uit liefde voor zakelijke bellen. Klinkt dit je raar in de oren? Juist dan is een telefonische acquisitie training iets voor jou. Mijn naam is Janneke van Meenen. In mijn jarenlange functie als directeur van een callcenter heb ik een schat aan informatie over hoe je succesvol kunt zijn binnen telemarketing. De aversie van medewerkers en ondernemers heeft vaak te maken met bel-angst. En dat is ontzettend jammer. Ik help mensen de telefoon niet langer als instrument te zien dat zorgt voor onzekerheid en twijfel, maar als instrument dat leidt tot groei en zakelijke succes.”
Veelgestelde vragen over telefonische acquisitie trainingen
Wat bereik je met een telefonische acquisitie training?
Onze doeltreffende workshop in telefonische acquisitie zorgt ervoor dat je meer omzet genereert. Het is simpel, we leren je om bel-angst te tackelen, uitstelgedrag te verminderen en tijd vrij te maken voor effectieve en efficiënte telefonische acquisitie.
Hoelang duurt jullie telefonische acquisitie training?
Onze training bestaat uit 3 onderdelen die we binnen een dagdeel van 3,5 uur behandelen. Binnen een halve dag zet je stappen om belangst te overwinnen en leer je hoe je met meer zelfvertrouwen telefonische acquisitie kunt plegen. Natuurlijk is het daarmee niet gedaan. Door veel te oefen ontwikkel je jezelf verder.
Welke onderdelen worden er tijdens de telefonische acquisitie training behandeld?
De focus ligt op drie onderdelen die van belang zijn om effectief telefonische acquisitie te plegen:
- Het creëren van een positieve mindset: je leert hoe je bellen minder eng maakt en een glimlach in je stem legt. Een telefoongesprek met een hoorbare glimlach is lastig te weerstaan, waardoor je meer bereikt.
- Een telefoongesprek voorbereiden: je ontvangt handvatten voor een goede voorbereiding door het verzamelen van informatie. Denk aan het beschrijven van je Unique Selling Points (USP’s), waardepropositie, concurrentie, doelgroep en mogelijke vragen en argumenten van prospects. Daarnaast besteden we aandacht aan het maken van een belscript en het bijhouden van een database.
- Beltechnieken oefen: we leggen verschillende gesprekstechnieken uit en oefenen deze ook met elkaar. Heb je last van bel-angst? Geen probleem, bij ons oefen je in een veilige omgeving onder begeleiding van een expert. We creëren een respectvolle ruimte waarin je kunt groeien.
Wat kost een telefonische acquisitie training?
De prijs is vanaf € 995 (excl. BTW) afhankelijk van het aantal personen en maatwerk.
Klik hier voor meer informatie.
De workshop is vanaf € 375. Meer informatie hierover vind je hier.
Welke voordelen haal ik uit een telefonische acquisitie training?
Na het volgen van onze training beschik je over inzichten en vaardigheden die je helpen om telefonische acquisitie effectief in te zetten. De workshop is gericht op het vergroten van begrip en vaardigheden en het elimineren van eventuele bel-angst.
Is er een minimaal aantal deelnemers vereist?
Nee. Het kan gaan om een bedrijfstraining waarbij meerdere collega’s deelnemen, maar je kunt je ook als zelfstandig of ZZP individueel aanmelden voor een workshop en als je dat liever hebt aansluiten binnen een groep van maximaal 3 deelnemers.
Waar worden de telefonische acquisitie trainingen gegeven?
Trainingen die openstaan voor individuele deelname worden gegeven op nader te bepalen locaties, afhankelijk van een goede bereikbaarheid voor de deelnemers. Bedrijfstrainingen vinden plaats op de eigen bedrijfslocatie.