• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer
Van Meenen CallstoriesVan Meenen Callstories

Van Meenen Callstories

  • Home
  • De Belactivist®
    • Janneke in de media
  • Diensten
    • Diensten
    • Andere diensten
  • Bel-angst
    • Over ‘bellen’ in de media
  • Downloads
    • 17 tips voor een positive mindset.
    • 17 tips ‘Goed Zakelijk Bellen’.
    • E-book Met Goed Zakelijk Bellen meer omzet.
    • Belscript voorbeelden
  • Blog
  • E-learning
  • Contact
Van Meenen Callstories

Generatie Z belt niet, en dat kost bedrijven jaarlijks miljarden: ‘Het directe contact vinden ze niet prettig’

18 maart 2025 door Janneke van Meenen

MT/Sprout, ondernemersplatform, Karin Swiers, maart 2025

Janneke van Meenen noemt zichzelf de bel-activist van Nederland. Het is haar missie om het bedrijfsleven bewuster te maken van de 1,9 miljoen werknemers die vandaag belangst hebben. ‘Een groot sociaal en economisch probleem’, vertelt ze aan MT/Sprout.

Hoe komt ze aan dat cijfer? De basis is een onderzoek van Motivaction uit 2018, waaruit blijkt dat 38 procent van de Nederlandse jongeren tussen 18 en 30 jaar het eng vindt om te bellen. Bij de Nederlanders tussen de 31 en 70 jaar komt belangst veel minder voor (15 procent). Ze heeft de cijfers uit dat onderzoek op gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek gelegd.

Lees hier het hele artikel.

Artikel

Categorie: In de media
Vorig bericht:De impact van bel-angst op bedrijven en overheden
Volgend bericht:Versterk je bedrijfscultuur met de stem van je medewerkers – zo doe je dat

Lees Interacties

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advies

Training

E-learning

Coaching

Contactgegevens

in**@*******en.nl
010-2840838
Rembrandtsingel 1
2902 GR
Capelle aan den IJssel

Producten
  • Advies
  • Training
  • Coaching
  • Workshop
Neem contact op
Contact


  • LinkedIn
  • Instagram

© 2025 Janneke van Meenen · Realisatie Zin In Webdesign