• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer
Van Meenen CallstoriesVan Meenen Callstories

Van Meenen Callstories

  • Home
  • De Belactivist®
    • Janneke in de media
  • Diensten
    • Diensten
    • Andere diensten
  • Bel-angst
    • Over ‘bellen’ in de media
  • Downloads
    • 17 tips voor een positive mindset.
    • 17 tips ‘Goed Zakelijk Bellen’.
    • E-book Met Goed Zakelijk Bellen meer omzet.
    • Belscript voorbeelden
  • Blog
  • E-learning Bellen kun je leren
  • Contact
Van Meenen Callstories

Bereken wat het voor jou betekent: met bellen meer omzet.

Hier kun je uitrekenen wat de extra omzet is als je zorgt voor Goed Zakelijk Bellen. Denk aan goede telefonische bereikbaar voor klanten en leads, nabellen van leads, telefonisch opvolgen van offertes, koud bellen, een proactieve binnendienst/klantenservice en het voorkomen van slechte reviews.

De variabele factor is de gemiddelde klantwaarde. Dat is de gemiddelde omzet per klant per jaar.

Dit bedrag wordt vermenigvuldigd met een vaste factor. Dat is het aantal keer dat je jaarlijks nieuwe klanten realiseert, juist geen klanten verliest (meer klantloyaliteit) en extra omzet realiseert door een proactieve binnendienst. In de tabel hieronder staat een overzicht van hoe deze vaste factor is samengesteld.

Vul de gemiddelde klantwaarde van jouw bedrijf in. Je ziet direct in jouw scherm wat je jaarlijks aan meer omzet kunt realiseren door een goed belbeleid.

Wil je het bedrag per mail ontvangen, vul dan ook de overige gegevens in,

Meer omzet door goed belbeleid

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Voer een getal groter dan of gelijk aan 144 in.
Naam

In deze tabel vind je een overzicht van de vaste factoren op basis waarvan jouw extra omzet bij een goed belbeleid wordt berekend.


ActieAantal keer meer klantwaarde per maandAantal keer meer klantwaarde per jaar
Prospect belt en wordt bij jou wel gelijk goed telefonisch geholpen.1x12
Klantenservice: Klant belt en wordt altijd prima geholpen en blijft loyaal en is tevreden en gaat niet weg.1x 12
Goede bereikbaarheid en klantenservice voorkomen slechte reviews waardoor je nieuwe klanten gaat missen of goede reviews zorgen juist voor meer klanten.1x12
Offerte is de deur uit en nu is het wachten tot de prospect reageert. Conversie is 50%
Andere 50% laat niets horen.
Door te bellen kan je nog enkelen overtuigen.
2x 24
Je hebt 100 online leads per maand met een conversie van 4%.
Door ze proactief te bellen kan je de conversie verdubbelen.
4x48
Binnendienst bespreekt bij elk klantencontact een aanbieding, ander product of dienstverlening. Levert meer omzet. 1x12
Koud bellen: dagelijks 1 uur bellen is wekelijks 5 uur. 2x24
Totaal12x144
Overzicht van hoe de vaste factor is samengesteld.

Advies

Training

E-learning

Coaching

Contactgegevens

in**@*******en.nl
010-2840838
Rembrandtsingel 1
2902 GR
Capelle aan den IJssel

Producten
  • Advies
  • Training
  • Coaching
  • Workshop
Neem contact op
Contact


  • LinkedIn
  • Instagram

© 2025 Janneke van Meenen · Realisatie Zin In Webdesign