Ben je een ZZP’er of een kleine ondernemer dan is je dag vaak goed gevuld. Telefonische acquisitie schiet er dan bij in. Terwijl het wél belangrijk is voor de toekomstbestendigheid en het groeipotentieel. Ben je een ZZP of kleine ondernemer met ruimte voor opdrachten, maar krijg je de koude rillingen van koude acquisitie? Dan doe je jezelf en je bedrijf te kort omdat je veel groeikansen laat liggen.
Met de workshop ‘ telefonische acquisitie/ goed zakelijk bellen help ik je om routine en zelfs meer plezier te krijgen in telefonische acquisitie en het voeren van zakelijke telefoongesprekken. Efficiënt én effectief zakelijk bellen je namelijk leren!
Wat zijn de voordelen van een Callstories workshop Telefonische Acquisitie voor ZZP?
- Het vergroot je vertrouwen en vaardigheden. Door deel te nemen aan de workshop ‘Telefonische Acquisitie’ zul je je vertrouwen vergroten en waardevolle vaardigheden ontwikkelen die essentieel zijn voor succesvolle telefoongesprekken. Je leert effectieve communicatietechnieken, krijgt inzicht in klantbehoeften en leert hoe je deze kunt overbrengen tijdens je gesprekken.
- Overwin bel-angst: Schuilt er achter het uitstellen telefonische acquisitie bel-angst? Tijdens de workshop krijg je handvatten aangereikt om je bel-angst te overwinnen. Veel mensen vinden bellen eng en intimiderend: ‘van koud bellen krijgen ze de koude rillingen’. Het gevolg van het uitstellen of helemaal niet voeren van zakelijke verkoopgesprekken is hard: het kost je geld! Met aangereikte tips en door te oefenen ben je in staat om je telefoonangst te verminderen. Ook jij kunt met zelfvertrouwen de telefoon oppakken!
- Verhoog je conversie en daarmee omzet: De workshop ‘Telefonische Acquisitie’ is ontstaan vanuit mijn ervaring dat veel bedrijven niet de omzet behalen die ze zouden kunnen behalen wanneer ze betere of vaker zakelijke telefoongesprekken voeren. Door deel te nemen aan de workshop leer je doelgerichte gesprekken te voeren, effectieve vragen te stellen en de behoeften van potentiële klanten te identificeren. Met de juiste aanpak vergroot je de kans op positieve reacties en conversies, waardoor je je verkoopresultaten aanzienlijk kunt verbeteren.
- Ontwikkel duurzame klant- en zakenrelaties: Telefonische acquisitie is niet alleen gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten, maar ook op het ontwikkelen van duurzame klantrelaties. Tijdens de workshop leer je hoe je een persoonlijke en empathische benadering kunt gebruiken om vertrouwen op te bouwen en klanten te binden. Dit stelt je in staat om langetermijnrelaties met je klanten op te bouwen, waardoor je niet alleen directe verkopen genereert, maar ook herhaalde aankopen en goede reviews binnenhaalt.
Wat bereik je met deze workshop bellen?
Deze doeltreffende workshop in telefonische acquisitie zorgt voor:
Meer omzet! Zo simpel is het. Ik leer je om bel-angst te tackelen, uitstelgedrag te reduceren en om tijd vrij te maken voor effectieve en efficiënte telefonische acquisitie.
Interessant? Neem contact op voor het aanvragen van meer informatie of een aanmelding.
Praktische informatie over de workshop telefonische acquisitie
De training bestaat uit 3 onderdelen die we binnen een dagdeel van 3,5 uur behandelen:
Het creëren van een positieve mindset waardoor bellen minder eng is en er een glimlacht door de telefoon te horen is. Een call met een hoorbare glimlach is lastig te weerstaan: je bereikt dus meer.
Handvatten voor een goede voorbereiding door het verzamelen van informatie. Denk aan het omschrijven je USP’s en waardepropositie, de concurrentie, doelgroep en met welke vragen en argumenten prospects kunnen komen. Daarnaast is er aandacht voor het maken van een belscript en het bijhouden van een database.
Beltechnieken oefenen. Je krijgt uitleg over diverse gesprekstechnieken. Deze gaan we ook oefenen. Heb je bel-angst? Haak dan niet af, maar meld je vooral wél aan. Je bent in een veilige omgeving, waar je onder leiding van een expert respectvol de ruimte krijgt om te oefenen.
De prijs van deze workshop is € 375 (excl. BTW) per persoon voor een dagdeel (3,5 uur).
Veelgestelde vragen workshop zakelijk bellen / telefonische acquisitie
Welke voordelen haal ik uit een workshop telefonische acquisitie?
Na het volgen van de workshop beschik je over inzichten en vaardigheden die je helpen om telefonische acquisitie voor je te laten werken. De workshop is gericht op het vergroten van begrip en vaardigheden en het elimineren van eventuele bel-angst.
Wat kost een workshop telefonische acquisitie?
De prijs van deze workshop is € 375 (excl. BTW) per persoon voor een dagdeel van 3,5 uur.
Is de workshop telefonische acquisitie voor ZZP een 1-op-1 workshop?
Nee, de workshop wordt gegeven voor minimaal 3 deelnemers per keer.