• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer

info@vanmeenen.nl

  • Twitter
  • LinkedIn
Van Meenen CallstoriesVan Meenen Callstories

Van Meenen Callstories

  • Home
  • Boek
  • Aanbod
    • Advies
    • Training
    • Coaching
    • Workshop
  • Expertise
    • Keynote ‘bel-angst’
    • Gastles MBO en HBO
    • Businessclub
  • Over mij
    • In de media
  • Kennisbank
  • Blog
  • Wat is jouw Index Zakelijk Bellen?
  • Contact
Van Meenen Callstories

Zeg voortaan ‘alleen storen als het dringend is’ en kijk wat gebeurt

8 september 2023 door Janneke van Meenen

Wat er op een dag op je afgevuurd wordt, heb je niet in de hand. Wel hoe je daarmee omgaat. Want geef je toe aan dat “dringende” verzoek van je collega of maak je toch eerst af waarmee je bezig was? Wanneer je concentratie en productiviteit je lief is, kies je voor dat laatste: je bent kritisch over wat wél en niet jouw aandacht verdient. Dit artikel vertelt je hoe.

Lees het artikel van tijdwinst.com
Categorie: Bel-angst
Vorig bericht:Steeds meer jongeren hebben last van belangst, gaat het telefoneren uitsterven?
Volgend bericht:Zijn multidisciplinaire teams de toekomst van klantenservice?

Lees Interacties

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advies

Training

Workshop

Coaching

Contactgegevens

info@vanmeenen.nl

Producten
  • Advies
  • Training
  • Coaching
  • Workshop
Neem contact op
Contact

  • Twitter
  • LinkedIn

© 2023 Janneke van Meenen · Realisatie Zin In Webdesign